같이 들을래?

You Mean Everything To Me - Neil Sedaka (팝송추천 / 올드팝송추천)

성장을 위한 기록 2021. 4. 18. 00:28
728x90
반응형

 

 

 

You are the answer to my lonely prayer

당신은 나의 외로운 기도의 응답이며



You are an angel from avobe

당신은 저 높은 곳에서 온 천사



I was so lonely till you came to me

당신이 내게 오기까지 너무 외로웠어요



With the wonder of your love

경이로운 당신의 사랑과 함께



I don't know how I never lived before

이전까지 내가 어떻게 살아왔는지 

모르겠어요



You are my life, my destiny

당신은 나의 인생, 나의 운명



Oh my darling, I love you so

아 나의 사랑, 당신을 너무 사랑합니다



You mean everything to me

당신은 나의 모든 것이에요



If you should ever, ever go away

만약 당신이 언제든, 떠나야만 한다면



There would be lonely tears to cry

외로운 눈물을 흘리며 울고 있을 거예요



The sun above would never shine again

저 높은 태양은 다시는 빛나지 않을 겁니다



There would be teardrops in the sky

하늘에 눈물방울만 남아 있을 거예요



So hold me close and never let me go

그러니 나를 꼭 붙잡고 절대 보내지 말아요



And say our love will always be

그리고 우리의 사랑은 영원할 것이라

말해주세요



Oh, my darling, I love you so

오, 나의 사랑, 당신은 너무 사랑해요



You mean everything ot me(you mean

everything to me)

당신은 나의 모든 것(당신은 나의 전부에요)



So hold me close and never let me go

그러니 나를 붙잡고 절대 보내지 말아 줘요



And say our love will always be

그리고 우리의 사랑은 영원할 것이라

말해줘요



Oh, my darling, I love you so

오, 나의 사랑, 당신을 너무 사랑해요



You mean everything to me

당신은 나의 모든 것이에요

 

오우 ㅋㅋㅋㅋ

 

이노래는

 

진짜 다들 들어보셨을걸요??

 

크... 개그프로에서 이노래 정말 많이 쓰였죠

 

느끼한 역할을 하는분들이 

 

이 노래를 배경음으로 많이 쓰셨습니다

 

정말 오랜만에 들어보는 노래지만

 

차아아암 느끼합니다그려

 

가사도 역시

 

사랑사랑사랑밖에 없군요!ㅋㅋㅋ

 

 

2021.04.16 - [같이 들을래?] - Carpenters - Top Of The World (팝송추천 / 올드팝송 추천)

 

Carpenters - Top Of The World (팝송추천 / 올드팝송 추천)

Such a feelin's comin'over me 너무 기분 좋은 느낌이 내게 밀려 와 There is wonder in 'most ev'ry thing I see 내 눈에 보이는 모든 것들이 경이로워 Not a cloud in the sky 하늘 위엔 구름 한 점 없이​..

museforyou.tistory.com

2021.04.16 - [같이 들을래?] - F.R. David - Words (Original Version 1983)( 올드팝송 추천 / 팝송추천 )

 

F.R. David - Words (Original Version 1983)( 올드팝송 추천 / 팝송추천 )

Words don't come easy to me 말이 쉽사리 나오지 않아요 How can I fine a way to make you see I love you 어떻게 하면 내가 당신을 사랑한다는 걸 보여줄 수 있을까요 Words don't come easy..

museforyou.tistory.com

2021.04.16 - [같이 들을래?] - Evergreen - Susan Jacks (올드팝송 추천 / 팝송 추천)

 

Evergreen - Susan Jacks (올드팝송 추천 / 팝송 추천)

Sometimes love will bloom In the spring time Then my flowers in summer It will grow Then fade away in the winter When the cold wind Begins to grow But when it's evergreen,ev..

museforyou.tistory.com

2021.04.08 - [같이 들을래?] - Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Audio)(팝송 추천 / 옛날 팝송 추천 / 올드 팝송 추천)

 

Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Audio)(팝송 추천 / 옛날 팝송 추천 / 올드 팝송 추천)

Wise men say only fools rush in But I can't help falling in love with you Shall I stay Would it be a sin If I can't help falling in love with you Like a river flows surely to the sea Darling so it g..

museforyou.tistory.com

반응형